Přinášíme úsměv, pomocné ruce, nohy i mysl.
Osobní asistent - jednodušší život v handicapu

Změna velikosti písma

Drobečková navigace

Úvod > Aktuality

Aktuality


Níže naleznete aktuální informace k aktivitám, které pořádáme pro veřejnost, nebo ke změnám v námi poskytovaných sociálních službách a další důležité informace.

 

Hledáme novou kolegyni do našeho týmu

Datum konání: 28. 9. 2020 - 31. 10. 2020

Pracovník v sociálních službách - Pečovatelka

Nástup možný ihned
Předpoklady:
• Dosažení 18 let
• Vzdělání: základní, střední nebo úplné střední
• Kurz „Pracovník v sociálních službách“ nebo SZŠ „Sociální činnost“
• Bezúhonnost
• Dobrá fyzická a psychická kondice
• ŘP skupiny B - aktivní řidička

Osobní předpoklady:
• Kladný přístup k seniorům a handicapovaným občanům
• Spolehlivost, samostatnost
• Schopnost naslouchat, pečlivost
• Dobré komunikační dovednosti
• Flexibilita
• Základní dovednosti práce na PC

Vítána:
• Praxe v oboru

Nabízíme:
• Stabilní zaměstnání na hlavní pracovní poměr - 40hod/týden
• Možnost seberealizace
• Mzda 23 000,-Kč - 24 500,-Kč
• Mimořádné odměny
• Zaměstnanecké benefity

Životopis zasílejte na email: jistotydomova@seznam.cz

Bližší informace: Iveta Koudelová, vedoucí služeb tel.: 728 985 457



Otevření nového zázemí pro sociální služby

Datum konání: 30. 9. 2020

Vážení partneři a přátelé našich soc. služeb,

Srdečně Vás zveme na otevření nového zázemí pro sociální služby Jistoty Domova, z. ú.

Ve středu 30. 9. 2020 od 9:00 do 17:00 hodin si můžete přijít prohlédnout nové prostory denního stacionáře i zázemí sociální služby na adrese Okružní čp.250, Mladá Boleslav.

PS: davu se bát nemusíte, rozestupy dodržujeme a pomůcek máme dostatek).

 

Těšíme se na potkání s Vámi  :-) 

 

S přáním hezkého dne,

Iveta Koudelová

Ředitelka Jistoty Domova, z.ú.

 
Pozvánka.jpg


Sbírka Cihla pro Jistoty

Zdravíme všechny naše přátele.
 
Informace o úspěšné sbírce "Cihla pro Jistoty"
 
Za období od 1.6.2019 do 31.5.2020 nám dárci pomohli získat na koupi domu 199 754,-Kč + 60 000,-Kč dar, který nám věnovala původní majitelka domu tedy celkem 259 754,-Kč.
 
Sice se nám nepodařilo získat celou částku, ale i tak jste byli skvělí. Díky. Moc si Vaší podpory vážíme.
 
Jistoty Domova jsou díky Vám již majiteli domu a nyní aktuálně probíhá rekonstrukce a zahradní úpravy.
 
Dne 31.5.2020 byla sbírka ukončena.
 
Pokud nám chcete pomáhat i nadále můžete zasílat finanční příspěvky na sbírkový účet vedený u FIO Banky č. ú: 2501070743/2010.
 
Sbírka na tomto účtu nám pomáhá s financováním dopravy za klienty a dalšími nezbytnými provozními výdaji, které sebou terénní sociální služby nesou.
Sbírka povolena KÚ SK 181201/2016/KUSK.
 
Děkujeme
 
Krásný den a slunce v duši


Nabídka práce

Datum konání: 22. 4. 2020 - 11. 5. 2020

Hledáme muže na pracovní pozici správce.

Nastup 4.5.2020

Pracovní smlouva na Dohodu o provedení práce. 

Pracovní náplň:

  • Zahradnické práce a běžná údržba domu. Zahrada terasovitá cca 500 m2, nutná revitalizace především terénní úpravy, obměna stromků a rostlin.
  • Údržba domu: malování, stěhování, montáž nábytku, běžná údržba a opravy.

Požadujeme zkušenosti, spolehlivost, bezúhonnost, pečlivost, svědomitost, ŘP skupiny B.

Bližší informace na tel. 728 985 457 Iveta Koudelová 



Informace o provozu služeb

Datum konání: 16. 3. 2020 - 2. 4. 2020

Zajištění provozu služeb v krizovém režimu z důvodu pandemie COVID 19

  • Všichni naši uživatelé obdrželi dopis s pokyny ke snížení rizika šíření COVID 19 a s informacemi jakým způsobem bude péče zajištěna.
  • Žádnému z našich zaměstnanců nebyla nařízena karanténa.
  • S ohledem na vyhlášená opatření poskytuje aktuálně terénní sociální péči sociální péči 7 pracovníků přímé péče - asistentek a pečovatelek.
  • Zájemci o sociální službu, uživatelé nebo jejich rodinní příslušníci se mohou obracet prakticky nepřetržitě telefonicky na vedoucí sociálních služeb Ivetu Koudelovou tel.: 728985457, nebo v pracovní dny od 7:00 do 16:00 hod na sociální pracovnici Bc. Irenu Královou na tel.: 723 908 613.
  • Uspokojit zájemce o sociální službu jsme schopni v rozsahu časových i úkonových odpovídajícímu dané situaci zájemce a aktuálním našim personálním možnostem.
  • V případě výskytu onemocnění COVID 19 nebo nařízení karantény zaměstnance nebo uživatele budeme postupovat dle našeho krizového plánu, vždy zcela individuálně aby došlo k zajištění potřeb uživatelů a zachování jejich zdraví. 

Pracovníci poskytující péči používají aktuálně ochranné prostředky, tak abychom zajistili ochranu jejich zdraví a zároveň i zdraví našich uživatelů.

Aktuálně využíváme prostředky:

  • jednorázové rukavice,
  • antibakteriální gel s virucidním účinkem,
  • jednorázové desinfekční ubrousky na povrchy,
  • roušky jednorázové/šité/ 
  • respirátory tř. FFP2,
  • ochranné návleky na boty, 

Díky KÚ Středočeského kraje máme nyní jednorázových roušek a respirátorů dostatečné množství. Také jsme si nějaké roušky sami ušili a získali jsme i darem např. od paní Kundrátové a Benešové, starostky Pískové Lhoty paní Prskavcové a také nám pomohlo i Centrum 83 (poskytovatel sociálních služeb pro osoby s mentálním nebo kombinovaným postižením). Šité roušky předáváme i našim uživatelům. Moc děkujeme všem za naši podporu.

Informace o provozu jednotlivých služeb:

  1. Ambulantní služba denní stacionář: do dovolání dle Nařízení Vlády je provoz služby přerušen. Uživatelé služby byli informováni, že mohou požádat o zajištění nezbytné péče v jejich domácím prostředí v rámci terénních služeb s úhradou dle platných ceníků služeb. 
  2. Terénní sociální služby - osobní asistenci a pečovatelskou službu poskytujeme uživatelům, kde úkony péče nemůže zajistit osoba blízká. Uživatelům kde může péči zajistit osoba blízká byl dojednán postup pro kombinaci zajišťování úkonů péče našimi silami a zajištěním určitých úkonů osobou blízkou. Z důvodu plného zajištění péče rodinným příslušníkem byla po vzájemné dohodě péče u 4 uživatelů na nezbytnou dobu přerušena. 
  3. Odborné sociální poradenství - je poskytováno telefonicky nebo přes e-mail korespondenci. Občané se mohou obracet s požadavky také na zajištění léků  (vyzvednutí receptů a léků a donáška domů). Pomoc s vyřizováním osobních záležitostí na úřadech a veřejných institucích.

Věříme, že se nastalá situace bude ubírat k stálému zlepšování a krizový stav brzy pomine.

Přejeme Vám ve zdraví a bez stresů přečkat nepříznivý čas.

 



Podpora Nadačního fondu TESCO

Projekt "Denní stacionář bez bariér" získal v grantovém programu Nadačního fondu Tesco "VY ROZHODUJETE MY POMÁHÁME" krásné druhé místo.

Na rekonstrukci koupelny pro denní stacionář, který bude v novém domě jsme díky podpoře nakupujících v Tesco Mladá Boleslav získali částka 16 000,-Kč.

Moc všem, kteří náš projekt podpořili děkujeme.

NROS_CMYK_logo.jpg    Logo_Tesco.jpg



Opatření

Vláda ČR dne 13.3.2020 vydala další opatření

Cílem je snížit rizika šíření nákazy koronaviru.

Pro nás i naše uživatele je zásadní jedno z mnoha opatření, a to  "Zákaz provozu denním stacionářům". 

S platností od 16.3.2020 až do odvolání bude naše služba denní stacionář mimo provoz. 

Děkujeme všem klientům i jejich rodinným příslušníkům za pochopení a spolupráci.

Jistoty Domova mají zpracován krizový plán pro poskytování terénních sociálních služeb s důrazem na zajištění péče uživatelům, kteří jsou z důvodu plného osamocení zcela na naší pomoci závislí. Děláme veškeré kroky k zajištění bezpečného provozu služeb.

O dalším postupu Vás budeme informovat.

 



Hledáme novou kolegyni

Pracovník v sociálních službách Pečovatelka
Nástup možný ihned
Požadavky:
• Dosažení 18 let
• Vzdělání Základní, střední nebo Úplné střední
• Kurz „Pracovník v sociálních službách“ nebo SZŠ „Sociální činnost“
• Bezúhonnost
• Dobrá fyzická a psychická kondice
• ŘP skupiny B - aktivní řidička

Osobní předpoklady:
• Kladný přístup k seniorům a handicapovaným občanům
• Spolehlivost, samostatnost
• Schopnost naslouchat, pečlivost
• Dobré komunikační dovednosti
• Flexibilita
• Základní dovednosti práce na PC
Vítána:
• Praxe v oboru

Nabízíme:
• Stabilní zaměstnání HPP - 8 hodinová pracovní doba
• Možnost seberealizace
• Mzda od 22 000,-Kč
• Mimořádné odměny
• Zaměstnanecké benefity

Zájemce prosíme o zaslání životopisu: jistotydomova@seznam.cz

Bližší informace: Iveta Koudelová, vedoucí služeb tel.: 728 985 457



Hlasujte pro náš projekt " Bezbariérová koupelna v denním stacionáři"

Datum konání: 20. 1. 2020 - 16. 2. 2020

BEZBARIÉROVÁ KOUPELNA PRO DENNÍ STACIONÁŘ

V denním stacionáři "Věruška" poskytujeme ambulantní péči občanům se zdravotním postižením (mentálním, po dětské mozkové obrně). Seniorům s vážným omezením soběstačnosti (po mozkových příhod, s Alzheimerovou chorobou).

Díky odborné péči v denním stacionáři mohou občané s vážným zdravotním handicapem žít doma v kruhu svých blízkých. Zároveň jejich rodinní příslušníci nalézají soulad v pracovních, rodinných a pečujících povinnostech.

Rekonstrukcí koupelny zajistíme kvalitní a komfortní, bezbariérové a prostorné zázemí pro naše uživatele. Také přispějeme asistentkám k usnadnění jejich náročné práce.

Pomozte nám s vybudováním bezbariérové koupelny v novém denním stacionáři.

Velmi děkujeme za vhozené žetony pro náš projekt.


PRO TENTO PROJEKT MŮŽETE HLASOVAT V TESCO OBCHODĚ: Mladá Boleslav, Bělá pod Bezdězem, Mimoň, Milovice, Turnov. 

YCWH_3.jpg facebook-cover-photo-828x315-px.jpg



6. SLOSOVÁNÍ TOMBOLY DOBROČINNÝ OBCHOD

V 6. SLOSOVÁNÍ DNE 16.12.2019
 
BYLA TAŽENA VÝHERNÍ ČÍSLA
 
1.Cena – č. 83 A; Poukaz v hodnotě 400,-Kč do restaurace Plzeňský šenk
 
2.Cena – č.144 A; Poukaz v hodnotě 300,-Kč supermarket Kaufland
 
3.Cena – č.101 A; Poukaz v hodnotě 200,-Kč supermarket Albert
 
4.Cena – č. 67 A; Poukaz v hodnotě 100,-Kč drogerie DM
 
5.Cena – č.165 A Poukaz na 50% slevu z nákupu Dobročinný obchod
 
VŠEM VÝHERCŮM GRATULUJEME
 
V ROCE 2020 ZAČÍNÁME S DALŠÍM PŘEKVAPENÍM NOVOU HROU těšíme se na Vás v Dobročinném obchodě.
 
Výherci si mohou výhru převzít do 16.1.2020