Přinášíme úsměv, pomocné ruce, nohy i mysl.
Osobní asistent - jednodušší život v handicapu

Změna velikosti písma

Drobečková navigace

Úvod > Aktuality

Aktuality


Níže naleznete aktuální informace k aktivitám, které pořádáme pro veřejnost, nebo ke změnám v námi poskytovaných sociálních službách a další důležité informace.

 

Zahradní terapie

Projekt "Zahradní terapie" byl právě zařazen do aplikace EPP - Pomáhej pohybem. 

Nadace ČEZ, po dosažení 42 108 bodů, přispěje na projekt částkou 24 000,-Kč.

Nadace ČEZ nám tím pomůže k pořízení vyvýšených záhonů do ambulantní služby denní stacionář pro aktivizaci uživatelů služby.

Jak na to? V aplikaci si zvolíte aktivitu např. chůzi, chůzi s kočárkem, jízdu na kole, posilování, turistiku, ale i skateboard nebo jinou kterou si vyberete z nabídky. 

Po ukončení aktivity získanými body podpoříte náš projekt. Tedy budeme rádi když je našemu projetku věnujete. 

Předem děkujeme.

 



Nadační fond ŠKODA AUTO

Elektrické koloběžky pro terénní sociální služby.

Krizový fond Nadačního fondu ŠKODA AUTO přispěl 45 000,-Kč na nákup 4 elektrických koloběžek.

Využitím dopravy na elektrických koloběžkách pomůžeme k snížení ekologické zátěže ve městě Mladá Boleslav, ale hlavně dojde k usnadnění přesunů našich pečovatelek a asistentek mezi uživateli terénních služeb a to trvale nejen v době pandemie Covid 19. Dále dojde ke zkrácení doby přesunů a tím dosáhneme dalšího časového prostoru pro zahájení péče novým zájemcům o terénní sociální služby. 

Zatím nám počasí příliš nepřeje, ale brzičko budete vídat naše pracovnice v ulicích Mladé Boleslavi při jízdě na elektrických koloběžkách s označením Jistoty Domova, z. ú. a ŠKODA AUTO Nadační hod.

Děkuji tímto Krizovému fondu Nadačního fondu ŠKODA AUTO za podporu našeho projektu.

logo NROS.png     logo-skoda1[1]-min.jpg 



Získali jsme plný počet bodů v aplikace EPP Nadace ČEZ

Nadace ČEZ podpoří náš projekt Plošina pro denní stacionář

Děkujeme všem, kteří nám svou pohybovou aktivitou pomohli získat potřebné body. I naši pracovníci aktivně bodíky sbírali. Díky Vám nám Nadace ČEZ podpoří projekt finanční částkou 68 580,-Kč. Super práce moc díky.



Podpořte nás společně s Nadací ČEZ

Podpora Nadace ČEZ

Nadace ČEZ po dosažení 116 553 bodů v aplikaci EPP přispěje na náš projekt "Elektrická plošina pro denní stacionář" částkou 68 580,-Kč .

Od pondělí 7.12. 2020 od 20:09 hodin je projekt zařazen  v aplikaci EPP, kde je i podrobný popis proč plošinu denní stacionář potřebuje. 

Obracím se na všechny příznivce Jistot Domova aby nám pomohli svým pohybem (chůzí s kočárkem, jízdou na kole, během, turistikou, aerobikem, posilováním, apod.) dosáhnout cíle 116 553 bodů.

Děkuji všem kdo si do chytrého telefonu stáhne aplikaci EPP a získané body za pohyb věnují našemu projektu.

Odkaz aplikace: https://play.google.com/store/apps/details?id=cz.cez.android.app.sporttracker.sporttracker&hl=cs&gl=US

Sledujte s námi jak bodíky přibývají. 



Mikuláš přinesl úsměvy

Denní stacionář navštívil Mikuláš.

Přinesl nejen drobné pozornosti našim klientům, ale především přinesl krásnou předvánoční pohodu kterou provázelo plno úsměvů. Naši klienti se báječně pobavili. 

No a už se těšíme na Ježíška.

 IMG_20201203_131414 (2).jpg   IMG_20201203_131424 (2).jpg     IMG_20201203_131443 (2).jpg     

IMG_20201203_131524 (2).jpg     IMG_20201203_131402.jpg



Hledáme novou kolegyni do našeho týmu

Datum konání: 28. 9. 2020 - 31. 10. 2020

Pracovník v sociálních službách - Pečovatelka

Nástup možný ihned
Předpoklady:
• Dosažení 18 let
• Vzdělání: základní, střední nebo úplné střední
• Kurz „Pracovník v sociálních službách“ nebo SZŠ „Sociální činnost“
• Bezúhonnost
• Dobrá fyzická a psychická kondice
• ŘP skupiny B - aktivní řidička

Osobní předpoklady:
• Kladný přístup k seniorům a handicapovaným občanům
• Spolehlivost, samostatnost
• Schopnost naslouchat, pečlivost
• Dobré komunikační dovednosti
• Flexibilita
• Základní dovednosti práce na PC

Vítána:
• Praxe v oboru

Nabízíme:
• Stabilní zaměstnání na hlavní pracovní poměr - 40hod/týden
• Možnost seberealizace
• Mzda 23 000,-Kč - 24 500,-Kč
• Mimořádné odměny
• Zaměstnanecké benefity

Životopis zasílejte na email: jistotydomova@seznam.cz

Bližší informace: Iveta Koudelová, vedoucí služeb tel.: 728 985 457



Otevření nového zázemí pro sociální služby

Datum konání: 30. 9. 2020

Vážení partneři a přátelé našich soc. služeb,

Srdečně Vás zveme na otevření nového zázemí pro sociální služby Jistoty Domova, z. ú.

Ve středu 30. 9. 2020 od 9:00 do 17:00 hodin si můžete přijít prohlédnout nové prostory denního stacionáře i zázemí sociální služby na adrese Okružní čp.250, Mladá Boleslav.

PS: davu se bát nemusíte, rozestupy dodržujeme a pomůcek máme dostatek).

 

Těšíme se na potkání s Vámi  :-) 

 

S přáním hezkého dne,

Iveta Koudelová

Ředitelka Jistoty Domova, z.ú.

 
Pozvánka.jpg


Sbírka Cihla pro Jistoty

Zdravíme všechny naše přátele.
 
Informace o úspěšné sbírce "Cihla pro Jistoty"
 
Za období od 1.6.2019 do 31.5.2020 nám dárci pomohli získat na koupi domu 199 754,-Kč + 60 000,-Kč dar, který nám věnovala původní majitelka domu tedy celkem 259 754,-Kč.
 
Sice se nám nepodařilo získat celou částku, ale i tak jste byli skvělí. Díky. Moc si Vaší podpory vážíme.
 
Jistoty Domova jsou díky Vám již majiteli domu a nyní aktuálně probíhá rekonstrukce a zahradní úpravy.
 
Dne 31.5.2020 byla sbírka ukončena.
 
Pokud nám chcete pomáhat i nadále můžete zasílat finanční příspěvky na sbírkový účet vedený u FIO Banky č. ú: 2501070743/2010.
 
Sbírka na tomto účtu nám pomáhá s financováním dopravy za klienty a dalšími nezbytnými provozními výdaji, které sebou terénní sociální služby nesou.
Sbírka povolena KÚ SK 181201/2016/KUSK.
 
Děkujeme
 
Krásný den a slunce v duši


Nabídka práce

Datum konání: 22. 4. 2020 - 11. 5. 2020

Hledáme muže na pracovní pozici správce.

Nastup 4.5.2020

Pracovní smlouva na Dohodu o provedení práce. 

Pracovní náplň:

  • Zahradnické práce a běžná údržba domu. Zahrada terasovitá cca 500 m2, nutná revitalizace především terénní úpravy, obměna stromků a rostlin.
  • Údržba domu: malování, stěhování, montáž nábytku, běžná údržba a opravy.

Požadujeme zkušenosti, spolehlivost, bezúhonnost, pečlivost, svědomitost, ŘP skupiny B.

Bližší informace na tel. 728 985 457 Iveta Koudelová 



Informace o provozu služeb

Datum konání: 16. 3. 2020 - 2. 4. 2020

Zajištění provozu služeb v krizovém režimu z důvodu pandemie COVID 19

  • Všichni naši uživatelé obdrželi dopis s pokyny ke snížení rizika šíření COVID 19 a s informacemi jakým způsobem bude péče zajištěna.
  • Žádnému z našich zaměstnanců nebyla nařízena karanténa.
  • S ohledem na vyhlášená opatření poskytuje aktuálně terénní sociální péči sociální péči 7 pracovníků přímé péče - asistentek a pečovatelek.
  • Zájemci o sociální službu, uživatelé nebo jejich rodinní příslušníci se mohou obracet prakticky nepřetržitě telefonicky na vedoucí sociálních služeb Ivetu Koudelovou tel.: 728985457, nebo v pracovní dny od 7:00 do 16:00 hod na sociální pracovnici Bc. Irenu Královou na tel.: 723 908 613.
  • Uspokojit zájemce o sociální službu jsme schopni v rozsahu časových i úkonových odpovídajícímu dané situaci zájemce a aktuálním našim personálním možnostem.
  • V případě výskytu onemocnění COVID 19 nebo nařízení karantény zaměstnance nebo uživatele budeme postupovat dle našeho krizového plánu, vždy zcela individuálně aby došlo k zajištění potřeb uživatelů a zachování jejich zdraví. 

Pracovníci poskytující péči používají aktuálně ochranné prostředky, tak abychom zajistili ochranu jejich zdraví a zároveň i zdraví našich uživatelů.

Aktuálně využíváme prostředky:

  • jednorázové rukavice,
  • antibakteriální gel s virucidním účinkem,
  • jednorázové desinfekční ubrousky na povrchy,
  • roušky jednorázové/šité/ 
  • respirátory tř. FFP2,
  • ochranné návleky na boty, 

Díky KÚ Středočeského kraje máme nyní jednorázových roušek a respirátorů dostatečné množství. Také jsme si nějaké roušky sami ušili a získali jsme i darem např. od paní Kundrátové a Benešové, starostky Pískové Lhoty paní Prskavcové a také nám pomohlo i Centrum 83 (poskytovatel sociálních služeb pro osoby s mentálním nebo kombinovaným postižením). Šité roušky předáváme i našim uživatelům. Moc děkujeme všem za naši podporu.

Informace o provozu jednotlivých služeb:

  1. Ambulantní služba denní stacionář: do dovolání dle Nařízení Vlády je provoz služby přerušen. Uživatelé služby byli informováni, že mohou požádat o zajištění nezbytné péče v jejich domácím prostředí v rámci terénních služeb s úhradou dle platných ceníků služeb. 
  2. Terénní sociální služby - osobní asistenci a pečovatelskou službu poskytujeme uživatelům, kde úkony péče nemůže zajistit osoba blízká. Uživatelům kde může péči zajistit osoba blízká byl dojednán postup pro kombinaci zajišťování úkonů péče našimi silami a zajištěním určitých úkonů osobou blízkou. Z důvodu plného zajištění péče rodinným příslušníkem byla po vzájemné dohodě péče u 4 uživatelů na nezbytnou dobu přerušena. 
  3. Odborné sociální poradenství - je poskytováno telefonicky nebo přes e-mail korespondenci. Občané se mohou obracet s požadavky také na zajištění léků  (vyzvednutí receptů a léků a donáška domů). Pomoc s vyřizováním osobních záležitostí na úřadech a veřejných institucích.

Věříme, že se nastalá situace bude ubírat k stálému zlepšování a krizový stav brzy pomine.

Přejeme Vám ve zdraví a bez stresů přečkat nepříznivý čas.