Pomáhejte s námi.
Níže naleznete aktuální informace k aktivitám, které pořádáme pro veřejnost, nebo ke změnám v námi poskytovaných sociálních službách a další důležité informace.
Datum konání: 2. 1. 2017 - 31. 12. 2017
Pomáhejte s námi.
Datum konání: 22. 12. 2016
Dne 22.12.2016 ve 13:00 hod. byl paní Alenou Knorkovou, zástupkyní společnosti Kompakt spol.,s.r.o. za účasti podnikatelů, zástupců statutárního města Mladá Boleslav a médií slavnostně předán Jistotám Domova,z.ú. Sociální automobil. Reportáž zde
Společnost Kompakt spol. s.r.o. vytvořila systém, v kterém si firmy zakoupí reklamní plochy na vozidle. Vozidlo pak může poskytovatel sociálních služeb využívat s minimální finanční zátěží.
Největší dík patří především firmám z regionu Mladá Boleslav, kteří do tohoto projektu vstoupili a zakoupili reklamní plochu na našem sociálním automobilu. Automobil bude velkou pomocí pro klienty Jistot Domova.
Rádi bychom poděkovali všem firmám,které se na realizaci přispěly, ale také paní Aleně Knorkové, oblastní vedoucí společnosti Kompakt spol.,s.r.o., jejíž práce nese největší díl na tom, že nám automobil byl předán jako vánoční dárek.
Datum konání: 18. 1. 2017
Pečujete o své rodiče, příbuzné či známé?
Přijďte se zdarma poradit s odborníky, kteří Vám podají vysvětlení problematiky, zodpoví dotazy a zkonzultují daný problém.
Kde: tř. V. Klementa 175, Mladá Boleslav (průchodem pod pekárnou na Výstavišti)
Kdy: vždy od 15:00 do 17:00 hod.
Termíny setkání:
Středa 18.1.2017 Jak zvládat úskalí domácí péče, I. Koudelová
Úterý 21.2.2017 Poskytování domácí zdravotní péče, J. Laubeová, Bc.
Středa 22.3.2017 Domácí rehabilitace, K. Šlajsová, Mgr.
Středa 26.4.2017 Procvičování paměti a aktivizace, K. Cingrošová, Dis.
Projekt Krok k jistotám OPZ/2.2/023/0001521 je financován z Evropského sociálního fondu a MPSV ČR a bude realizován od ledna 2017 do října 2018. Po dobu setkání zajistíme v Denním stacionáři péči o Vašeho blízkého. Na přednášky si můžete objednat náš dovoz služebním vozem.
Kapacita účastníků je omezena na 12 osob.
Pro zájemce je nutná registrace na:
Tel: 728 985 457, Iveta Koudelová
Tel.: 723 908 613, Bc. Irena Králová
E – mail: jistotydomova@seznam.cz.
Datum konání: 5. 10. 2016
Zveme všechny občany na den otevřených dveří,
našich sociálních služeb, který pořádáme dne 5.10.2016 od 8:00 - 15:00 hod., v Jistotách Domova,z.ú., na tř. Václava Klementa 35/5 v Mladé Boleslavi.
Den otevřených dveří jsme pro Vás připravili v rámci celostátní akce ,,Týden sociálních služeb"Asociace poskytovatelů sociálních služeb ČR a Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR.
Přijďte se podívat, rádi Vám představíme naše sociální služby, včetně prohlídky ambulantní služby Denního stacionáře.
Těšíme se na Vaši návštěvu.
V pondělí 27.6.2016 jsme s radostí převzali šek na 30 000,-Kč, který jsme získali v grantovém řízení ,, Vy rozhodujete my pomáháme" Nadace Tesco. Šek jsme převzali od ředitele pan Pavla Žáka, Tesco EXTRA Mladá Boleslav a náměstka primátora za sociální oblast Mgr. Michala Kopala.
Děkujeme všem občanům, kteří pro náš projekt ,,Žít doma" hlasovali. Díky Vám můžeme dojíždět za našimi uživateli služeb i do malých obcí regionu.
Datum konání: 27. 10. 2015
Členství v KHK Střední Čehy - OBK Praha - východ na jeden rok zdarma získala organizace díky ředitelce paní Ivetě Koudelové, která obdržela ocenění v rámci projektu ,,Ženy umí podnikat" za smysluplnost a obecně prospěšnou činnost. Ocenění bylo úspěšným účastnicím projektu předáno na závěrečné konferenci projektu ,,Zeny umí podnikat", které se uskutečnilo v Brandýse nad Labem. Pro organizaci Jistoty Domova,z.ú. má členství v Hospodářské komoře velký přínos především v získávání aktualit z veřejného dění a zákonných změn, poradenstvím a propagací orgamizace.